Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. mai 2011

Minu õmblustööd tööpraktikal


… 


Mina olen siin nüüd käinud kuu aega praktikal. Olen palju õmblemistööd teinud …

Algul õmblesin suuri meeste pajakindaid, siin ju mehed grillivad väga palju ja siis on hea, kui on suur ja paks pajakinnas käes, see oli paksust villasest mantlikangast ja seest voodriga, mis oli samuti paks.

Siin on selle kinda lõige.. Neid tegin terve nädala. Siin on väga hea õmblusmasin ja vötab ka hästi paksu kangast.

Teine nädal õmblesin meeste töökojas tehtud puust nukuvankritesse voodipesu: PADI madrats ja kahepoolne tekk. Ühelt poolt selline karvane, teiselt poolt punane. neid komplekte õmblesin ka päris mitu tükki, Need lähevad köik meie kirbukale müüki. Seal on eraldi tuba meeste puutöökojas tehtud asjadele ja SINIVILLA käsitöödele. ”Sinivilla” on meie naiste õmblus ja kudumistöökoja nimi …

Osad koovad siin kaltsuvaipu ka . Siis hakkasin punuma nöörist mänguasju (kassidele ja koertele kingituseks ). Need olid sellised : siin on õpetus ja siin on minu punutud mäguasjad : seda nööri saab kiisule näidata ja liigutada tema ees ja seal on üks kelluke ka küljes ja see tiliseb .Koertele on suuremad punutised et kohe katki ei näriks ..

Siis õmblesin ka naiste pajakindaid ja nüüd see nädal saunapatju, need on sauna lavale minnes hea pea alla panna, nad on täidetud stüroksiga mis ei lähe märjaks ja patjadel on küljes nagid, et saab kuivama panna pärast. Need on õmmeldud pehmest frotee riidest, neid patju tegin 9 tükki, andis pärast seda stüroksisodi koristada …



Paar nädalat tagasi tuli meile veel praktikant. Tema on Marcus ja ta on õppinud õmblejaks. Väga tore mees, tema õmbleb hästi ilusti ja tegi kohe palju ilusaid meigikotikesi ja telefonikotikesi .Ühe päeva olime kirburturul sorteerimas ja valja panemas asju ja Marcus armus ära kirbukasse ,tegi seal nii kenaks ja kauniks kõik ,oskas väga ilusasti sättida asju välja , vaata tal on kohe selline kunstniku hing ja silm ja nüüd ta ongi seal kirbukal kohe kogu aeg, ei lasta sealt ära ja käib meie juures õmblemas ainult korra nädalas …siin on veel meeste lipsudest õmmeldud toolikate , palju asju tehakse teksariidest …sest neid teksasid on väga palju mis ära ei kanta ja kirbukale tuuakse … Meie õmbleme kõik taaskasutusmaterjalist ehk siis inimesed toovad niisama oma ülejääke meile ja neist siis kombineerime ja õmbleme Meid on kokku seal koos juhendajaga ja Margusega 6 inimest . Kaks inimest on vaibakudumise telgede taga vahepeal ja üks naine Annika on õmmelnud selliseid ruudulisi teksariidest kotikesi, kus peal saab ”trips traps trulli” mängida ja meeste puutöökoda tegi sinna sisse ristid ja nullid. … kumb saab enne kolm risti või nulli ühte rivisse. Kangaid on hästi palju kapid kõik täis ja ilusasti värvi järgi ära seatud. Seal on kappides pitsi ja nööpe , lukke jne ja muud kõike, mis enne küljest ära harutatakse, enne kui mittevajalik asi kaltsuks läheb …

Inimesed on toredad ja tore koos seal olla, juhendaja SIRPA on ka väga hea inimene ja palvetab minu eest iga päev, et taevaisa mu selja parandaks, sest keegi muu ei saa enam aidata … Nüüd olengi seljaga olnud paar päeva kodus, sest ega see istumine mu seljale hästi ei mõju . Selg hakkas nii valutama et enam ei saanud vetsuski hakkama … Jube … aga nüüd on õnneks parem ka … veel olen kaks nädalat seal ja siis nädal koolis veel



…Täna hommikul võtsin nii kanget rohtu, et olin täitsa uimane ja ajas oksele … aga midagi pole teha , siis ei ole vähemalt valusid …

. Rõdule olen ostnud rippuva amplis suure maasika , kaks petuuniat

ja veel ühe lille, mille nime ei tea


ja siis tegin veel uue valvuri ka ; hernehirmutise kelle nimi on EERO …



siin veel minu tehtud hernetonte






Tuleks veel soe suvi siis oleks väga hästi



Olen tööpraktikal õmblus ja kudumistöökojasmille ni on #SINIVILLA " ja siin minu tehtud asjakesi :



Meeste pajakinnas


kaelasoojendaja (rebane )

naiste pajakindad



saunapadjad pea alla ki lähed saunalavale




Nukuvankrisse padi tekk ja madrats












Kassile mänguasjaks punutud nöör koos kuljusega .











Lipsudest värvispekter kokku pandud seinakaunistuseks ,samuti olid toolikatted õmmeldud lipsudest


värvilised kangatükid

Inno on mulle kirjutanud ka Oskarist ,ta käib neil seal ikka tihti külas , ütles, et roomab juba, aga ei saa nii kiiresti kui tahaks ja siis koperdab ja hakkab nutma….




1 kommentaar:

  1. Vahvad asjad oled valmis meisterdanud, väga armas käsitöö - hindan väga!
    Soovin Sulle head edukat ning loovat loominguandi! Nobedaid näppe...

    VastaKustuta