Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. veebr 2011

Kaart sõbrapäevaks

See on meie tervisekeskus
Täna käisin toitumisterepeudi vastuvõtul ja olin täiesti kindel et olin paar kilo ikka alla võtnud ,aga võta näpust, olin hoopis kaks kilo raskem, nüüd on küll tuju paha, aga see annab jälle tõuke edasi rahmeldada .Olen seda ennegi märganud, et kui käin ujumas, siis maha ei võta, nagu organism kardaks, et rasvavarud vähenevad ja tahavad siis selle võrra rohkem säästa ja mitte kaalu langeda lasta .
 Poest ostsin kõiksugu piimatooteid ja mandariine apelsiine.
Täna sain ka Lainelt kirja ja kaardi, Laine on mu pinginaaber Peda- Kooli ajast. Elab Võrus ..
Ja siin on kaart Lainelt




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar