Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. märts 2021

Pesin külmkappi

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜 

 Eile tegin  külmutuskapis põhjalikku  koristamist ..
Eero aitas mul  kõik asjad välja tõsta ja siis pesin üksipulgi kõik seinad ja riiulid puhtaks ..  ja põhjalikult nii, et isegi need plastjublakad, mis seal klaaside ääres on, need ka kiskusin lahti ja pesin ja kuivatasin ..   
Alul tundus et mis seal ikka pesta, aga kui  kui ikka põhjalikult siis ikka  kõik ... Siis ladusin kõik uuesti tagasi ja   nüüd vähemalt tean- kus miskit on . 
💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜
 Meil Hämeenlinnas on avatud nüüd uus Eesti pood ja seal on kõike saada nüüd kasvõi iga päev , kõik on muidugi kallim ... seal on vene kaupa ka ja omanikud tahavad hakata tooma ka läti ja poola kaupa ..  No üldiselt on magusat rohkem kui vaja, mina tahan ainult soolaseid asju .. kõiksugu krõpsud ja limonaadid , tordid ja koogid , tarretsed ja pudingud ..  neid pole mulle vaja  aga on teisi inimesi ka ju peale minu kes just tahavad magusat ja Eesti magus erineb nii väga soome magusast .. Need soomlased kes on eestis käijad ja sealt ostnud - need teavad ja on rõõmsad poe üle ... 

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜


💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜


💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜

 

1 kommentaar:

  1. Hea, et meelde tuletasid... peab ikka end ka nö diivanilt üles ajama ja midagi asjalikku tegema ning mis oleks veel parem, kui külmiku puhastus! Kaks kärbest ühe hoobiga - ülevaade olemas ja nädala menüü ka paigas!

    VastaKustuta