Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. juuli 2020

ma värvin värvin värvin

 Täna tahtsin minna pesema köögi  vaipa , selline ilus ümar ja  heegeldatud aga nagu ikka ei saanudki kuna tuli meelde, et meil täna saunapäev ja oleks kiireks läinud .. Aga hommikul hakkasin värvimisega tegelema , kõigepealt  värvisin ühe laua valgeks  ja siis värvisin oma hallid karvad ka üle , Nii palju oli juba halli , ei taha  veel  päris hall olla ... Kui juba kogu pea hall siis võib juba ka see nii olla aga mul on ainult laiguti ja see mulle ei meeldi .. Ja veel suur töö sai tehtud .. tegin köögi laualina ümmarguseks ja õmblesin pitsi alla ... 


                                                                              pesulas

                                             ja vaip on puhas kui prillikivi heheheheh 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar