Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. apr 2019

Olukord emaga

 No vot võta kinni, enne oli mõra puusaluus ja  nüüd tahavad haiglast välja lasta , aga arst muidugi andis mulle  teada, et saab olla 21 päeva õendusehoolduse all  .  Täna helistasin ja   siis selgus ka et pole mingit mikroinsulti millest eelmine nädal arst rääkis et kahtlustab , nii et terve nigu purikas inimene .
Tõuse aga oma mõra peale ja hakka minema , Mingeid haiguskoldeid pole avastatud ..  Issand kuidas see saab nii võimalik olla  ? nii vana ja haige inimene ja midagi erilist viga pole - ainult vanadus  …  Nojah . Eks ta nii lähebki nagu räägitakse, et hoolimist pole ..   Ei tea jah  … Eks näeb mis edasi saab
Vanadekodu koht on tal valmis vaadatud  ja saab omaette toa , ainult vaja sisustada oma maitse järgi . Kahjuks  ma ei saa ka seda teha,   et läheks sinna sorteerima asju .
  Igaljuhul tasu on   450 ema pension ja  juurdemaks on 400 €  Nii- et mina annetan oma eesti pensioni 230 €   ja  ülejäänud hoolitseb vanem poeg .. tema vend ja minu vend .. 

3 kommentaari:

  1. Kurb küll, et nii läheb, aga vähemalt tead, et ta on järelvalve all. Ega nii kaugelt tõesti ei saa asja uurima minna, aga see on imelik, et kõik vead on äkki kadunud. Ma arvan, et see pole päris õige asi.

    VastaKustuta
  2. Nii ta on Reedake Hooldekodu ettemaks 840 € tuli täna üle kanda Kui neil kuu aja jooksul kedagi ei tule siis jääb see järgmise kuu ettemaksuks aga kui tuleb siis jääb see raha neile kui hoiavad ema tuba kinni ja me ära ei ütle , nii et tuba on kinni pandud ja kuu aega seisab tühjana … peale selle tuleb maksta ema korteri üür kuna ei tea millal selle saab puhtaks teha ja omanikele edasi anda see tuleb teha järgmise kuu jooksul … ja siis veel 21 päeVA õendushooldusTASU ehk ÕHKU nagu med töötajad nimetavad õendushoolduskodu heh 210 € selline siis seis … Olgu mis on … kõik saab korda .

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Päris jõhker, aga ega praegu midagi muud üle ka ei jää. Ema on kõige tähtsam.

      Kustuta