Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. juuni 2018

Kõht lahti

Oi , see on jube kui tabab selline  terviserike ..

😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

Täiesti  tavaline päev tavaline söök ja käsi pesen alati korralikult aga ei saa aru kust see tuli ..Õhtul algas juba jooksmine vetsu vahet ja öösel iga tund vähemalt korra ja hommikuks olin täitsa läbi . Tabletid olid kõrgel kapis ja öösel ei tahtnud meest äratada et ulataks mulle alla need Imodiumi tabletid …

 Hommikul siis tõstis karbi alla ja sain oma igatsetud tabletid sisse neelatud ja paari tunni pärast oli rahulik juba aga olin nii nõrk sest ei taibanud ka vett juua iga kord kui wc s käisin  ja kui   järgmine päev kaalule läksin oli 10 kilo  kaal langenud , no see on  muidugi vesi mis välja tuli mitte rasv … ja nüüd paar päeva hiljen on   6 kilo ilusasti tagasi … sest joon korralikult vett … stabiliseerunud …

🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙉🙉🙉🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊

   No ma väga palun vabandust kui mõnda solvas minu kõhulahtisuse jutt aga kirjutasin selle üles sellepärast et peab ju  alati  meeles pidama  mis hädad ja vaevad on tabanud , vahest hea arstilegi rääkida … ..kui näiteks algab krooniline kõhulahtisus siis tean millal see hakkas .. Aga kuna  minu blogi  kommenteerib ainult kaks head sõpra siis arvan et tean neid niipalju et  usun et nemad ei solvu  selle jutu peale . Aga et heaks teha siis panen paar ilusat pilti oma imearmsast rõdu lilleaiandusest ..


 veesilm sai täna ka puhta vee 













väga ilus ilm 

soeeeee

uued prillid 

4 kommentaari:

  1. Tore, et sul on juba parem ja saad jälle oma lilleilu nautida.Mul on ka maja lilli täis, mis lapsed lõpupeol kinkisid. Hortensiad on nii uhked, et pole nii suurte õisikutega näinudki.
    Lilledest on alati rõõmu ja nende eest hoolitsemine on hea ajaviide. Eriti kui nad tänutäheks veel oma ilu näitavad.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Reet , aitäh . kas sul on nüüd puhkus?
      Meil oli alati suveti valvelasteaed , ma tahtsin alati siis tööl olla, sest võõraid lapsi ja lapsevanemaid tuli eriti hästi vastu võtta et ei hakkaks linna peal kõlakaid kuuluma, et oh kui vilets laseaed ja personal ei kõlba kuhugi … Ja sain palju uusi tuttavaid ja sõpru alati juurde ja siis oli ikka võimatu too aeg turul käia sest iga sammu tagant keegi tundis ära ja hõikas et oi tere kasvataja .. eriti meeldis mulle ja tegi südame soojaks kui kõndisin omaette kodu poole ja suur mees tuleb vastu ja küsinb et oi tere kasvataja … vahest oli raske äragi tunda .. Jaa lasteaiakasvataja elu on ikka väga tänuväärne kui lapsi armastad …

      Kustuta
  2. Minu puhkus algab nädala pärast. Olen alati puhanud juuli lõpus, aga selle aastal on juuli lõpus meie lasteaed valvelasteaed ja siis on hea kui on tööl need, kes on aastakümneid seda tööd teinud. Mulle kohutavalt meeldib see aeg, sest hommikul tööle tulles ei tea kunagi, mis sind seal ootab. Nii palju huvitavaid karaktereid ja erinevaid lapsi.
    Mulle tulevad ka tänaval inimesed vastu ja teretavad. Alati ei tule esimesel momendil meeldegi, kes see just oli, aga kui natuke mõtled, siis meenub ikka. Täna terviserajal rattaga sõites teretati mind samuti. Kiivri ja prillidega ei tundnud kohe äragi, aga tore kui inimesed on tähelepanelikud.

    VastaKustuta
  3. Oma blogi ongi ju isiklik ja ka isiklike märkmete hoidja! Seega, kõik mis on endale oluline võib kirja pandud olla. Kellele ei meeldi, võib ju sinna paremal ülal olevale ristikesele vajutada, on-ju!
    Aga vot Su rõduaia ilu on nii lummav, et sinna võiks end küll ilma igasuguste süümepiinadeta tundideks lugema või käsitööd tegema "unustada"!

    VastaKustuta