Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

20. aug 2015

Köögi põrandale

Eile lõikasin ühe   vana voodilina kantpaela ribadeks  vot umbes selline värv .. sain palju palju palju paelakesi , nüüd vaja triikida ja panna hoiule - ehk läheb vaja tulevikus? He he he he ..  tegelikult oli mul vaja ainult niipalju et saaksin kantida pajalapid aga mu tuttav tõi mulle üpris mitu suurt voodilina ja  tekikotti , mis tuli eelnevalt ära pesta  ja kuivatada ja siis saingi hakata lõikuma .. Noh nüüd üks lina on lõhki lõigatud ja  kuna väljas on nii hea ilm istuda rahvast imetleda ja samaaegselt tööd teha siis  muudkui veel lõigun lisaks  teisi värve ka ...  midagi PEAB ju inime tegema



kantpael
 

Eile oli veel tore uudis meile toodi näidis põrandakatteid valida ja vaadata  . tegin pilti ja  siis kahekesi mehega valisime eile ja arutasime milline võiks olla . Mulle meeldis enim see tume  aga poeg arvas et mida valgem seda parem ... ma kartsin et äkki valge väga määrdub, aga ta ütles, et see materejal ei määrdu ja on kerge hooldada ...
see oli valik nr 1

ja siiski valisime selle parketimustriga ...
 



 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar