Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

20. apr 2012

Arvutijamad

Vahepeal oli jälle arvuti paranduses, lausa Rootsis Uppsalas kuna see Asus firma asub seal ... helistasin garantiiremonti ja sealt anti meili aadress kuhu sain kirjutada avalduse, et arvuti  ei tööta - pidin näitama ära vead, minu arvutispets kes käis mul vaatamas et mis viga on arvutil ,  aitas mul seda kirja koostada ... ja  saatsin selle e- mailiga ära - Siis saadeti mulle sealt  koodiga paber mille pidin  välja printima ja kleepima  kasti peale kuhu panin oma katkise arvuti sisse . siis pidin vastama veel et kas mulle sobib päev mil tullakse mu arvutile järele ja viiakse minema ... . ei läinud paari päeva kui tuli noormees ja viis mu kasti minema ... kasti peale kleepisin selle koodiga  paberi mille välja printisin , seal olid andmed ....
 paari nädala pärast sain telefonikõne -küsiti kas olen täna kodus ja toodi mul arvuti tervena koju tagasi . üks paberilipakas oli ka kus oli kirjutatud selle osa kood mis nad välja vahetasid ... Kahjuks uut arvutit ei saanud vaid parandati vana ära , noh hea seegi et oli garantiiremont ja ei pidanud ise maksma midagi
  Siis helistasin oma arvutispetsile, kes mul ikka abis on käinud ja tema tuli pani siin mul programmisd sisse millega ma ise hakkama ei saanud ...
ei läinud kaua kui mul jälle häda käes -modemis vilkus punane tuluike ja teatas et mul pole internetühendust , hommikul oli ja õhtupoole kui panin arvutio tööle siis ei olnudki ... noh , jälle oma arvutimehele ja tema soovitas poodi viia see modem ja kontrollima et ehk on hoopis modemis viga .. kiskusin siis juhtmed tagant ära ... Modemi 3 juhet - ja kogemata ka kaks korda vale juhtme arvuti tagant , sest ei saanud aru missugune just õige on neid on seal nii palju - noh siis hakkan neid tagasi sättima ja oplaadi -  see pistik katki kus arvuti ekraani juhe sisse käib
Jälle helistasin oma arvutimehele ja tuli kõpsti kohale , tegi arvutikasti lahti kinnitas juhtme taha ja parandas veel modemi ka ära ... . Hakkas just ära minema ukse peal põrkas  mu mehega kokku - mees vaatab, et mis see siis olgu - mitu korda nädalas käib arvutimees  minul külas- kui teda kodus pole ... - toimus meestevahetus - üks tuli sisse teine läks välja ... Noh loodan nüüd, et arvuti püsib korras kaua aega .. ei pea jälle võörast meest kutsuma ...  Aga väga vastutulelik ja tubli arvuti parandaja on mul .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar