Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

12. jaan 2012

Selle aasta esimene arstilkäik ..


Vererõhk 119 / 82
Käisin siis oma arsti juures täna . Kõik korras, kirjutas saatekirja sügiseks vereproovidele- kontrolli mõttes , kirjutas valuvaigisti retsepti .. ja pani kinni aja mil ta järgmine kuu helistab mulle ja küsib rohu mõju kohta .
 Õhtupoole  külastasin   psyhhoterapeuti , rääkisime minu kaalulangetamise asju , soovitas mul hakata söömas käima lõuna ajal all päevakeskuse sööklas ...  
veel arutasime kuidas õhtusest  söömise  harjumusest lahti saada . Soovitus oli enne  läbi mõelda, mitte liiga kiiresti minna kapist võtma midagi , mõelda mõelda kas mul on just vaja seda süüa .... teinekord lihtsalt vaadata kapp üle ja mitte midagi sealt võtta panna uks kinni tagasi ...

1 kommentaar: