Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. apr 2011

Minu sotsiaalne võrgustik

Kui sind ümbritsevad inimesed kellega suhtled ja neid on piisavalt siis on sul hea sotsiaalne oma võrgustik ... Muidugi võid ennast suure rahvahulga seas ka väga üksikuna tunda . Aga suhtlemine on  väga tähtis

Täna kursustel võtsime läbi oma sots. võrgustiku .

Mina  kirjutasin sinna inimesed   kellega suhtlen: iga päev , iga nädal ,iga kuu ja iga aasta
Need kellega suhtlen iga päev need kirjutasin endale lähemale
 need kellega vaid aastat korra kaks ,need endast kaugemale .
..
Endale kõige lähemaks inimeseks kirjutasin ema . Tegelikult ón ju nii et peaks olema oma mees kellega suhtlen /elan /olen igapäevaselt koos, aga mulle tundub, et mulle on siiski ema kõige lähemal.
 Mees ei ole oma iseloomult väga hea suhtleja on pigem vaikne ja tagasihoidlik ja ehk eraklik väheke.
järgmisel kohal on muidugi oma abikaasa ...
  Sõbrad kellega suhtlen igapäevaselt arvuti  kaudu  nii Eestist kui ka siin Hämeenlinnas  elavad
Emapoolsed sugulased
Töökaaslased ja praegused kursusekaaslased
Naabrid  praegused
Lapsed kes on kunagi olnud minu rühmas lastaias
Tuttavad ja  kaugemal elavad sõbrad kellega suhtlen harvem arvuti kaudu ja muidu
Omad lapsed
Mehepoolsed sugulased
Tervishoiutöötajad (oma arst, fy. terapeut . )
Tuttavad, sõbrad  sugulased keda näen harva ja suhtlen harva ....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar