Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. dets 2010

Iseseisvuspüha Soomes


Eile oli Soome iseseisvuspüha. Hommikul viis Eero lipu väja ja tõmbas selle vardasse ...
Mina askeldasin hommikust saadik köögis, sest ootasime külla Merjat ja Markot ...
Õhtul vaatasime telekast kostüümide paraadi sest paljusid ma ei tundnud ja nimesid ka öeldi ainult nende tutvustamiseks kellel olid ilusamad kostüümid .Minu lemmik nagu tavaliselt oli Tanj Karpela ... tema on alati  kõige ilusam ,mõni oli väga paljas .
Laulja Karita Mattila







ja Hämeenlinnast Satu Taiveahvo on ka väga kena










Merja ja Marko jõid meil kohvi ja panin neile kaasa sööki mida Eero oli toomud
Merja hoolitseb Markoga hobuste eest ja neil on ka veel koerad ja jänesed .
Elavad maal . Kahjuks näeme väga harva kuna elavad 170 km . kaugusel .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar