Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. nov 2010

Palju õnne !

Eile helistasin Võhmasse oma armsale õpetajale. Soovisin talle õnne ja  laulsin sünnipäevalaulu.
Minu klassijuhtajana on Ingrid Välja olnud 4 aastat ja on jäänud minule südamesse kui parim õpetaja üldse keda olen eluteel kohanud . Tahtsin ka ise olla tema moodi, kui hakkasin õppima lasteaia kasvatajaks.
 Esiteks on jäänud meelde tema kena välimus , ta oli alati väga ilusasti riietatud ja  oli väga ilus ka näo poolest.
Sisemus oli veelgi ilusam , õiglane ja heatahtlik ja rahulik. Kui teistel õpetajatel oli kombeks karjuda siis tema meie peale häält ei tõstnud. Ka ei tundnud  meist keegi tema poolt iialgi mõnitamist.Koolis õpetas ta meile loodusteadusi , keemiat ,joonestamist joonistamist.
Mäletan, kui olin haiglas jalaluumurruga siis ei pidanud ta paljuks sõita bussiga üle 30 km. mind haiglasse vaatama , kingiks oli  loodusteemaline raamat, mida lugesin siis suure huviga , ka oli sisse kirjutatud raamatu esiküljele:" Head paramenist !"
Ka siis kui olin haiglast kodus ja olin veel kipsiga jalas kodus ,käis ta mind vaatamas ja taas kinkis raamatu lugemiseks . Mulle väga meeldis lugeda .
  Klassijuhatajaks tuli ta minule aastal  1968 kuni 1971 kui lõpetasin Võhma 8 kl. Kooli ja peale kooli lõpetamist oleme teineteisele ikka kaarte saatnud ja vahetevahel ka kohtunud .
Eelmisel aastal suri tema mees ja minu kallis õpetaja jäi üksi .
Mul oli hea meel kui sain teda natukene rõõmustada ja ka kaart oli kohale tulnud
Palju õnne minu kalli õpetaja !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar